Tisdag- effektiv dag!

Roligt att så många läser, hela 140 visningar igår :). Kommentera gärna något, intressant att se vilka som läser.
 
Idag har jag och Ebba haft besök av bästa kollegan Anna, det var riktigt mysigt och Ebba fick fina presenter. Vi har även hunnit med en promenad med Elin och Hampus samt en soppmiddag med fina Terese och Krattan! :)
Effektivt= slut som artist nu, även Ebba. Haha! :)
 
En annan sak jag glömde skriva om igår är detta jääävla gooooglande. Alltså varför!?! Min Bm sa tidigt att google är förbjudet, speciellt familjelivsidor, ändå har jag ALDRIG googlat så mycket som första månaden som mamma, till vilken nytta? haha... Jag fick mer panik eller tänkte, vadfan hur tänker folk, stämmer verkligen det där, borde jag prova det där?! Jaha är det därför det blir så när jag gör så osv....
 
Tänk om, gör om, gör "rätt" säger jag, har jag fått lära mig.. LITA på dig själv, dina egna instinkter med DITT barn. Inget barn är det andra likt så huuuur mkt du än googlar på "åkommor" "varför är det såhär frågor" eller "hjälpfrågor" så kommer du hitta miljoner av olika svar, bara för att det finns miljoner av olika barn, alla är vi olika individer så därför kan inte familjeliv hjälpa dig med svaret. Dock kanske du kan få tips men känns ändå som att man får lite på sig själv och sjukvården som hjälp istället?! :) Ett tips jag fått lära mig på vägen.... har nu (kanske för ett tag haha) slutat googla och fy så skönt!
 
Nej nu blir det lite familjemys innan John Blund förhoppningsvis besöker oss alla 3 :)
 
Sov gott kära läsare!
 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback