julafton =)

Bästa julafton ever. Jättefina paket och mysig stämning med fina familjerna :)
Först öppnade jag och R paket på morgonen hemma hos oss med en god kopp kaffe... OHHHH jag fick en systemkamera av hjärtat. SÅ LYCKLIG!!!
senare begav vi oss mot stocka och den traditionella julgröten med en pengapott i för den som får mandeln. OHHH jag fick mandeln, 1100 kr rikare sådär på morgonen. YEAH!! =) hahaha
Fick fina paket och massa gott till frukost. Tack karlssons familjen! :D

Sen begav vi oss till mor min där familjen var samlad, mor, bror, alva, sabina, pappa, malin, jag och R :)
Massa god julmat och mys samt spel och julklappsöppning och FOTNING såklart :)

TACK för en underbar jul allesammans!! Bjuder på bilder från nya julisen!!!!!


Hunden var julfin !


fruuukost!


manikyr av alexandra , hahah


vacker julaftonsmorgon i stocka!


mamma och syster =)


Fina familjen! (bror, sabina och sööööt Alva). :)


julklapparna !


redo för mat!


julgodis!

HA EN BRA JULDAG ALLA!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback