tiden bara rinner iväg

Onsdag redan?
Nyss simmat med fina Terese, var länge sen jag besökte ett badhus, men gud så skönt och jobbigt på samma gång =) Riktigt roligt.

Nu har jag avnjutit lite fruktsallad med älsklingen, samtidigt som vi tvättar. Usch, jag vill ha en tvättmaskin och en diskmaskin, det skulle lösa så mkt :)!

Snart helg, ojoj så skönt. Lite god middag med vännerna och lite mys väntar. Toppen!
Nästa helg blire glöggmys och sen gävle på söndag för att vara barnvakt på måndag då jag har semester. LOVELY!!!!!!!!

Nu ska jag chilla ner i soffan och glo på dumburken!


take care!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Men OJ Marie visste inte ens att du hade en blogg!! Vad roligt!! Kram Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback