besök

Imorn får man besök av sina älskade bror, å vad gör man då? Jo man har kvällsmöte på jobbet. LOVELY.
Min arbetsdag blir typ 6.30-19.30. lovely! men den ska avslutas med lite skitsnack och sushi så det väger upp hela dagen. tro mig!

Nyss hemkommen från bodyjam + bodypump så nu är min kropp helt död efter 2 timmars träning, men ack så skönt. Tänk för ett år sen låg jag i soffan, käka massa skit, rökte och tyckte livet var allmänt tröttsamt. Vilka kontraster på så kort tid. Man kan verkligen ta hand om sitt liv om man vill. Alla kan bara de vill. Viljan styr väldigt mycket i ens val i livet. Eller vad säger ni?!

Ne nu ska jag duscha, läsa tidningen och sortera räkningar.

Ha en bra Måndagkväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback