helgen!

var på föreläsning genom jobbet, livsstilsförändring hette den. Föreläsaren sa en tänkvärd sak som jag tycker alla ska tänka på. Det var ngt i denna stil..

"Tänk alltid på dig själv först, för mår inte du bra, kan du inte ge någon positiv energi till någon annan heller. Tänk på personerna i din omgivning, vilka ger energi och vilka stjäl energi?"

Denna helg har gått i lugnets tecken, precis som jag ville ha det. Middag ute, spel med nära och kära, filmmys, middag hos svärisarna, julmarknad och städning. Lovely!

Nu är helgen över och veckan har mkt spännande att ge. :)

Ska bjuda på lite bilder sen senaste tiden. Jag älskar foton!










Älskade speciella ringar. 1, impulsköp, sista i affären, jag drogs direkt till den. 2, jokkmokks ringen, speciell, egen och mkt fin, 3, köptes idag på julmarknaden, gjord av Åke Larsson, sjukt fin!

Adjö!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

Det var mkt bra! Mkt tänkvärt! Du ger mig energi <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback