Lovely.

Hej!
Helg redan imorn? shit vad veckan har gått fort alltså.... toppen!

I helgen väntar lugnet, myset och städet... ska julpynta också, gud vad kul det ska bli. Äntligen lite ljus i denna mörka tillvaro. Dock klagar jag inte att det är varmt ute men det skulle vara fint med lite snö, speciellt då jag köpte sprillans nya längdskidor. Ska bli kul att åka dem i vinter.... :) Hoppas bara jag hittar ngra vänner att glida med!

Nyss ätit efter ett gympass med Richard, hans far var även på besök, trevligt såhär i vardagen!

även betalt räkningar nyss, alltid lika kul?!

Nu ska jag chilla framför tvn och inte göra ett skit.

sköt om er.


snyggingar i egypten!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback