ooops.!

very long time ago.. Men tiden bara rinner iväg med allt man håller på med. MEN jag ber om ursäkt kära läsare.

En update sen sist, jaa.. jag arbetar på, tränar, myser och nördar med wii. HAHA! Richard har köpt mario kart så nu är man ju fast där för att lära sig ratta med den jävla ratten. Inte det lättaste kan jag påpeka!!  kanske ser lätt ut men skenet bedrar!

Sen har jag ju varit på idol vilket var en upplevelse, förutom våran plats som inte var så bra såååå var det något magiskt över det. Stämningen, ljusen, spektalklet överhuvudtaget. Ja magiskt var ordet.

Har haft kvalitetstid med Marie, Jonas, Richard och vi fick träffa älskade Roogi. SÅ skönt!

Ja mycket positivt har hänt och det känns bra. Nu sikar vi mot 1 advent och det betyder att jag äntligen får julpynta. SOM jag längtar.


Ha det bra, blev bara massa babbel nu, i´m sry!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback