Veckorna bara spriiiinger iväg.

Ja veckorna bara springer iväg och jag älskar det! Dem förgylls med jobb, mys, vänner, träning, familj och mycket mycket mer.
 

Just nu är det projekt sovrum som gäller lite grann, eller ja planering inför kommande tapetsering. Tapeter valda och jag tror vi blir nöjda, ljust och fräscht ska det bli. Tack pappa som jobbar på beijer och hjälper oss i denna djungel av tapeter!

Igår var det ju alla hjärtans dag, en dag som blev helt underbar. Jag slutade tidigt på jobbet, åkte till pappa på jobbet för att fixa lite grejer, sedan hem och städa lite och fixa det sista med R.s presenter. R fick såklart kalsonger vilket är en klassiker samt en ny tavla på oss två att ha i sovrummet, tack kära M som fixa denna fina present åt mig! Av min underbara sambo fick jag en god middag på restaurang 49:an, kvalitetestid. Love! 

Nu taggar vi till helgen då Marie och Jonas kommer. Fan vilken bra vecka alltså!

Sköt om varandra fina vänner och ha en bra dag! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback