Ny vecka!

Så skönt med måndagar ändå, ny vecka med nya möjligheter, jag vet jag tjatar men det är ju så sant. Hade stängning idag och sjukt lugnt på jobbet, tack för en mjukstart. Hem, mat sedan umgås en stund med R, sen iväg på bodycombat, svettigt värre är allt jag har att säga om det.....

Nu ska jag trycka ner mig i soffan och se desperate H, R åkte precis på innebandy, så man får passa på!!  En blodapelsin till det och kvällen är komplett. Lovely!


Snön vräker ner och jag längtar till den fina idyllen ovan..... Ner med persiennerna och förträng snön nu!

Ha en toppen kväll alla fina läsare.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Carro

Hallå!

Vad snyggt det nya designen på bloggen var:)

P&K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback